Cigrons amb botifarra del perol

Tenint en compte com de poc m’apassionen les llegums encara em sorprén la quantitat de receptes de llegums que publico. I és que intentar-ho ho intento! I em menjo molt de gust aquests plats, però… on s’hi posi la pasta o l’arròs…!

cigrons2

Total, que per intentar-ho un cop més vaig fer aquests cigrons, que així sí que m’agraden! Tant que a l’hivern és un plat recurrent. La botifarra del perol és la clau! Però sinó qualsevol botifarra també deu fer el fet.

¡Mario! ¡Qué te dije que te saludaría! con platos como este podemos ir tosiendo toda la tarde… jajajajajajaja! ¡Un beso para ti y para Carmen!

cigrons3

Ingredients:

  • 1/2 pebrot verd italià
  • 1 ceba
  • 3 alls
  • Botifarra del perol (uns 6 trossos del gruix del dit, el gros és clar, que així n’hi ha més! hehehe)
  • Entre 50 i 100g de dauets de paril salat
  • Cigrons cuits (150-200g)
  • Dos grapadets d’arròs
  • Oli, sal, una culleradeta de pebre vermell i tres fulles de llorer

Procediment:

  1. Tallar el pebrot i la ceba a trossos grossos.
  2. Pelar els alls.
  3. Sofregir-ho tot en una cassola amb una mica d’oli d’oliva.
  4. Afegir el pernil i la botifarra, donar un parell de voltes.
  5. Afegir l’arròs, els cigrons, aigua, sal, el llorer i pebre vermell.
  6. Deixar coure tapat o mig tapat fins que l’arròs estigui cuit.

2 thoughts on “Cigrons amb botifarra del perol

  1. Retroenllaç: Cigrons amb botifarra del perol | Celler-Adocse

Deixa un comentari