Carabassa al forn

El setembre sempre és un mes complicat. Començar el curs i que tot rutlli costa alguns dies, i quasi cada any arriba d’octubre sense que me n’hagi adonat.

Enguany no ha estat diferent, però tot i el ritme frenètic hem intentat no descuidar gaire el menjar, ja que cada cop el cos se’ns resenteix més quan estem uns dies endrapant “qualsevol cosa”… això és l’edat…

c2

Per això, un sopar ben fàcil, ràpid de preparar i de temporada és la carabassa al forn, acompanyada d’altres hortalisses.

Ingredients:

  • Carabassa
  • Ceba
  • Patata
  • Oli d’oliva verge extra
  • Sal
  • Pebre negre

Procediment:

  1. Pelar la carabassa (va molt bé utilitzar el pelador de patates), la patata i la ceba.
  2. Tallar les verdures a trossos no gaire gruixuts i disposar-les en una safata que pugui anar al forn.
  3. c1
  4. Regar-les amb una mica d’oli d’oliva i afegir pebre acabat de moldre (No hi vaig posar pebre al coure-les perquè també li en vaig donar a la nena, per això el vaig afegir després).
  5. Coure al forn preescalfat a 200ºC, fins que tant la patata com la carabassa siguin tendres.
  6. Rectificar de sal si és necessari. Jo només poso sal a les patates, ja que la ceba i la carabassa queden ben dolces i m’agraden així.

3 thoughts on “Carabassa al forn

  1. Retroenllaç: Carabassa al forn | Celler-Adocse

Deixa un comentari